TOP 09 – Marketingový fenomén roku 09 (a 10)

2. června 2010 v 13:12 | Tomáš Bílek |  Vlastní publikované články - aktuální
Tento článek jsem v publikoval v deníku Britské listy, 2.června 2010

Tak už máme co jsme chtěli. Do sněmovny okázale a s velkou pompou vstoupily dvě pozoruhodná uskupení: Věci veřejné, (coby symbol mediokracie) a TOP 09 (coby symbol marketingu). Tzv."dinosauři" byli poraženi (jak by bylo jednoduché, kdyby se problémy daly řešit pouhou výměnou zkažené staré gardy za nezkaženou mladou gardu). Co na tom, že hlavními oběťmi pětiprocentní vstupní klauzule se staly poslední dvě strany (zelení a lidovci), které si čistý štít - uprostřed všeobecné korupce - v podstatě zachovaly? (celý text naleznete zde )
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 alenka15987788 alenka15987788 | Web | 10. ledna 2011 v 16:40 | Reagovat

Jak se máš?

2 Tomáš Bílek Tomáš Bílek | E-mail | 29. ledna 2011 v 0:52 | Reagovat

Kdo píše? Nějaká Alenka? :-)

3 alenka15987788 alenka15987788 | Web | 29. ledna 2011 v 17:46 | Reagovat

:) :D :)

4 alenka15987788 alenka15987788 | Web | 31. ledna 2011 v 20:27 | Reagovat

máš to tu pekne

5 Tomáš Bílek Tomáš Bílek | E-mail | 1. února 2011 v 13:16 | Reagovat

Díky. Nicméně nevím, kdo jsi

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama